7 Eylül 2016 Çarşamba

Indirimden neler aldim?

Herkese merhabalar... 

Gratis, Watsons ve Rossmann indirimleri dun basladi bilindigi uzere. Ben de bugun gittim bi kac sey aldim fakat cogu magaza dun yagmalanmis pek bi sey kalmamisti bu zamandan sonra az gidilen magazalarina ugramak en iyisi....

Oncelikle ben neler aldim onlari gostereyim. Yazım biraz kısa ve yorumsuz olacak hemen paylaşabilmem adına.


alışverişin beni en çok heyecanlandıran parçası nedense bu oldu. Bu far paletini gokceslife da görmüştüm ve merak ediyordum. 

Baktığım hiç bir Gratiste göremiyordum ki bugün birine baktığımda bir tane kalmıştı hemen kaptım.


Markanın ismi City Color. 

2 veya 3 çeşiti var. Ben smokey ve nude olanı gördüm.


ürünü kullandıkça yorumlarımı yazıcam tabiki. Şöyle bir kaç rengini swatchladım ve pigmentasyonu beni baya şaşırttı. 

fiyatı indirimde 7.90dı.


Fazlasıyla meşhurlaşan Garnier çift fazlı miceller suyla ile sonunda ben de tanıştım elidekilerin azalmasıyla. 

Seveceğime eminim çünkü hem göz için olanı hem de pembe kapaklı olanı çok severek kullanıyorum.

Fiyatı 10 tl



Yine fazlasıyla meşhur olan Maybelline Lash Sensational maskara..

Yine gezdiğim Watsons, Gratis ve Rossmannlarda bulamadığım ve sonunda bir Gratiste bulduğum ürün..

Hakkında fazlasıyla konuşuldu fakat ben de denedikçe yorumlarımı aktaracağım.

Fiyatı Gratis'te !5.90dı.


Rexona 8-9 tl
Fa ise 5 tlydi.


Isana şampuanları çok sevdiğimden bahsetmiştim. Bir önceki yazımda Farbglanz Blond Shampoo (şaça ılıştı vaat eden bir şampuan) ile ilgili yorumlarımı aktarmıştım. Şimdi de hacim verici kırık önleyici olan Power Volumen olanı aldım. yazı için tık tık

Fiyatı 9 tl


Rival de Loop Hydro serisinin göz pedlerini ve göz çevresi kremini severek kullanıyor iken gece kremine bir şans vermek istedim. Fiyatı 10tl indirimde.



Diş ürünlerinde de fazlasıyla indirim vardı. Ben de uzun zamandır severek kullandığım Signal White Now umu yedekledim. Fiyatı indirimde 6.50

Bobbi Brown'un correctorına muadil gösterilen Bye bye! dark circles kapatıcısı da bulunması zor ürünlerden.


özellikle somon rengini fazlasıyla merak ediyorum bakalım mor gözlerimi ne kadar kapatmaya yardımcı olacak.

Fiyatı 12 tl 


Eklips fırçaları daha önce almış olsam da eklemek istedim. Özellikle metalik olanını bulursanız mutlaka kapın.


Benim indirim alışverişim bu şekilde.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın...



1 yorum :

  1. Güle güle kullan :) Blogunu yeni keşfettim bende beklerim takibe aldım
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil