9 Eylül 2016 Cuma

City Color Nude Far Paleti Yorumlarim

Herkese merhabalar...

İlk olarak Gökçe Yıldırım'dan duyduğum ve ardından da yeni Türkiye'ye gelen City Color markasının çook uygun fiyatlı far paletinden bahsedicem bugün.



Markanın benim gördüğüm kadarıyla iki çeşit paletı var: Smokey ve Nude. Ben Nude olanını tercih ettim fakat Smokey olanın da öyle aşırı koyu renkleri yoktu. Marka sadece Gratislerde satılıyor ve kısa bi süre önce gelmiş sanırım.


Çıt çıtlı bir ambalajı var diğer ürünlerden biraz farklı olarak. Çok kaliteli bir ambalaj değil tabi bu. Dikkatli olmak gerek.

İçinde yine klasik pek işe yaramayan fırçalardan çıkıyor. Paletlerimden çıkan bu fırçalar hiç kullanılmamış bir şekilde kayboluyor genelde.




12 tane renkten oluşuyor daha büyük kısımda olanlar ışıltılı (ama en alttaki daha mat) daha küçük kısımda olanlar ise mat.

Sorulara göre değerlendirecek olursak:

Pigmentasyonları nasıl?

Renkler tam sevdiğim renkler olarak görünse de tam olarak görüneni almak zor..
Mat olanların ışıltılılardan daha düşük pigmentasyona sahip olduğunu söyleyebilirim. 
Açık renk olan farların rengi pek belli olmuyor ama çok da kötü pigmentleri olduğunu söyleyemicem. Açıkcası ben günlük kullanım için uygun buldum ve kullanıcam gibi de görünüyor.
Swatchlarını hemen aşşağı koyuyorum. (parmağıma bir kat alarak sadece bu swatchları elde ettim o da bilginize...)

(en alttaki iki renge bayıldım ben, onları swatchları da en üstte)

Tozutuyorlar mı?

Evet, özellikle mat olanlar daha fazla tozutuyor fakat beni aşırı rahatsız etmedi. Az az aldığımda tozutma oranı da baya düştü. Çok sevdiğim ve iyi markalarda bile tozutma çok fazla olabiliyor iken bu sorunu göz ardı edebilirim.

Kalıcı mı?

Fazla kalıcı olacaklarını sanmıyorum. 2-3 saat kalır. Far bazıyla desteklenmeli.


(sol tarafta parmağıma bir kat alıp uygulamış iken sağ tarafa biraz Essence I love stage far bazını sürdüm onun üstüne uyguladım.)

Bu arada ışıltılı farlar fırçaya az geliyor. Parmakla ya da ıslak bir fırçayla uygulamak daha mantıklı gibi görünüyor. 
Fiyat konusu?

İndirimsiz fiyatı sanıyorum ki 12-13 tl iken şu an indirimde 7.90a satılıyor ve sadece Gratislerde var.

Tekrar alır mıyım?

Tekrar alacağımı sanmam yeni ürünler keşfetmek istiyorum ama bu fiyata en uygun markalarda bile far bulmak zor. Ürünü bitene kadar kullanacağımı düşünüyorum.

Fiyat-performans olarak değerlendirirsek ürün aşırı iyi ama normal bir değerlendirmeye tabi tutarsak ehh..

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...


4 yorum :

  1. Fiyatına göre başarılı bir ürüne benziyor henüz Gratis de gormedim ama eline sağlık gittim zaman bakacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde kasa yaninda veya tek basina satilan kozmetik urununlerinin oldugu yerlerde oluyor. Ama cogu yerde hemen bitirildigi icin bulunamiyo bile :(

      Sil
  2. Merhabalar,
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bende beklerim :)
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. ışıl ışıl renkler ^^

    YanıtlaSil