28 Ocak 2016 Perşembe

Golden Rose Matte Lipstick Crayon

Golden Rose Velvet Matte rujlara çoğumuz bayılıyoruz. Hazır bu sıralar bu ürün indirimdeyken ben de almak istedim.




açıkcası merak ettiğim, daha öncesinde de pek çok bloggerda gördüğüm ve övdükleri bir rujdu. Hazır şu sıralar indirimdeyken bir şans vermek istedim.

Kalem şeklinde olduklarını için sürümleri çok kolay. Tek sorun ucu bittiğinde kalemtıraşla açma derdi :(


vişne çürüğü, bordo renkli olan 05 numarayı tercih ettim.


aslında nude gibi görünse de sürüldüğünde pembemsi tatlı bir rengi olan 11 numarayı aldım.


velvet matte rujları ne kadar sevdiğimi önceki yazımda da bahsetmiştim.
Velvet matte ve matte lipstick crayon ları karşılaştıracak olursak bence yapıları birebir aynı. Kalıcıkları olsun, matlıkları olsun, yapıları olsun... Sadece daha farklı renk seçenekleri var.


Velvet matte seviyorsanız hiç düşünmeden, özellikle şu sıralar indirimdeyken mutlaka alın :)

indirimde 9tl gibi bir fiyatı var. 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder