30 Kasım 2015 Pazartesi

Essence I Love Stage baz

Herkese merhabalar...

Bugun Essence markasinin I Love Stage far bazindan bahsetmek istiyorum. 

Ben far bazlarini gereksiz bulan biriydim acikcasi. Mucizesine inanmiyodum, nasil urunu uzun sure tutsun, nasil daha belli edebilir ki gibi sorular soruyodum surekli. Fakat gercekten de oyleymis. 

Surdugum zaman hem farimin renkleri daha net gorundu hem de fari, eyelineri, kalemi vs cok daha uzun sure tuttu. 

Ürün renk ve görüntü itibariyle bence tam bir kapatıcı. Renkli olması çok avantajlı bence göz kapağınızın rengini eşitleyerek damarlı görüntüyü yok ediyor. 

Bu ürünü gratis indiriminden 5 tl almıştım. 

Şiddetle tavsiye ederim ☺️

2 yorum :

  1. ındırım zamanı hıc dıkkatımı cekmedı muhtemelen de kalmamıstı :) ama bende the balm ınkını kullanıyorum oda seffaf ve cok ucuskan bır farımı bıle uyumak zorunda oldugum halde 2 gun kullanmıstım o kadar ıyı ve gercekten memnunum o nedenle degstırmeye pek nıyetım yok yıne de daha ucuz olması
    avantajı tabıkı :) teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet genelde kalmiyo yada gorunmez yerlere koyuyorlar ben de zor bulmustum :) o da guzel bir urun gercekten ama buna da bakin bi derim

      Sil