24 Ekim 2015 Cumartesi

Sivilce ve Siyah Noktalarımdan Nasıl Kurtuldum?

Herkese yeniden merhaba. Hepimizin ergenlikten beri derdi olan sivilce ve siyah noktalarımdan (%95) nasıl kurtulduğumu anlatmak istiyorum. 
15-16 yaşımda sivilcelerimle büyük sorunlarım vardı. Bunun üzerine bir dermatologa gittim. Aslında benim sivilcelerim  büyük değildi ama fazlalardı. Alnımda ve burnumda vardı. Doktor bana Isotrexin    ve Imex almamı söyledi.
Isotrexin: benim sivilce ve siyah noktalarımın çoğunu geçiren gel formunda bir ürün. Az önce ürün hakkında yapılan yorumlara baktığımda olumsuz yorumlar da gördüm baya ama bence çok başarılı. Çok fazla ve büyük sivilceleri olan bunu kullanırsa ve tam sonuç beklerse hata yapmış olur😏 Ben şu  an 3. Tüpümü falan kullanıyorum siyah noktalarım için ve çok memnunum. Ama şöyle bir dezavantajı var ki sürer sürmez kuruyo ve ince şeffaf bir tabaka oluşuyor suratınızda. O yüzden yatmadan önce sürün. Ben mimik yaptığımda veya güldüğümde direk pul pul dökülüyo o yüzden uyumadan önce sürmeye dikkat ediyorum.
Ama tabiki bir dermatologa danışarak almanızda yarar var. Recetesiz verilmiyor bildiğim kadarıyla.

Imex: çoğu genç kızın sevgilisi ve tabiki benim de favorim bir sivilce kremi. Aslında ben sivilcelerime çok fayda ettiğini görmedim ama küçük olanlarda etkili  oluyor. Kendisi tam bir bb krem etkisi gösteriyo renkli bir ürün sürdüğünüzde teninize uyum sağlıyo ve hafif de bi kapatıcı etkisi var. Ben gündüzleri çoğu zaman bunu kullanıyorum açıkcası ☺️
Bunu sivilce sorunu çok olmayanlara tavsiye ederim.


Bepanthol: bununla ilgili başka bir yazı yazmayı düşünüyorum aslında ama kısaca üstünden geçiyim. Sivilce kremlerini çok düzenli kullandığımda cildimde soyulmalar veya pullanmalar (nasıl bir kelimeyse bu) oluyor bunu önlemek için ise bu nemlendiriyi kullanıyorum. Ve hepinize tavsiye ederim şu an 11 ₺ olması lazım ☺️


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder