25 Ekim 2015 Pazar

Golden Rose Velvet Matte Favorilerim

Herkese yeniden merhaba. Bugün çook severek kullandığım Golden rose velvet matte serisindeki favori 2 rujumdan bahsetmek istiyorum.
Önce rujların yapısından bahsediyim biraz. Ben mat rujları daha çok seviyorum ki bence mat rujlar daha kalıcı dudağına mühür gibi yapışıyor ve zor çıkıyolar fakat dudaklarını kurutuyolar o ayrı konu.  Bu rujlar da aynı öyle ve çok başarılı renkleri var çoğu rengi pahalı bir çok markaya muadil. Tek sevmediğim yanı ambalajları. Bence daha hoş bi tasarı yapabilirlerdi 😔
Golden rose velvet matte 27 numara:benim favori  nude rujum bu galiba. Mac'ın kinda sexy sine muadil gösteriliyor ki bence de öyle. Herkesin koleksiyonunda olması gereken bi ruj😊
Golden rose velvet matte 16 numara: bu sıralar favori rujum yaa dudağımdan çıkmıyor adeta. Tam bir sonbahar rengi🍂 bunu aylardır arıyordum watsons ve gratislerde hiç bulamadım sonunda bir golden rose standından kaptım kesinlikle alınması gereken bir renkk. 
(Dudağımdaki 16 numara)

İndirimden 11₺ almıştım ama 16-17₺ şu anki fiyatları sanırım. 

Sizin favori renkleriniz hangileri yorum yaparsanız sevinirim ☺️


2 yorum :

  1. bende 01 rengini çok severek kullanıyorum ve bu renklere çok yakın bi rengi var

    YanıtlaSil